U bevindt zich hier: Home > Administratie

Administratie & informatie

Herstel box III

We zijn er helemaal klaar voor om voor u het verzoek in te dienen. U ontvangt van de Belastingdienst bericht als u hiervoor mogelijk in aanmerking komt. Stuur die brief door naar ons kantoor, wij zullen u dan informeren welke kosten er aan verbonden zijn en welke documenten wij nodig hebben om de aanvraag in… > Lees meer

Doorlopende machtiging aangevraagd voor cliënten

Met ingang van 1 september 2021 maakt de Belastingdienst het mogelijk om een doorlopende machtigingen aan te vragen voor IB, OB, VPB en Toeslagen. Daarmee kan, tot wederopzegging, toestemming woden gevraagd voor de registratie voor toekomstige jaren. Met de opt-in brief die u van de Belastingdienst krijgt kunt u de doorlopende machtiging vervolgens activeren. Dit… > Lees meer

Het ontstaan van ons administratiekantoor

Becon B.V. is in 1999 gestart in Lichtenvoorde als administratiekantoor. Destijds nog als eenmanszaak, in 2006 omgezet naar besloten vennootschap. Het administratiekantoor houdt niet alleen voor de klanten de boekhouding bij maar gaat verder. Advisering op fiscaal vlak loopt als rode draad door de bedrijfsvoering, daarnaast is de doelstelling om als sparringpartner voor de ondernemer te fungeren. De verstrekte informatie moet bijdragen aan het commercieel beleid. Daar zijn we sterk in omdat we kiezen voor een hele persoonlijke aanpak, één aanspreekpunt voor alle zaken, of het nu een ZZP-er is of een BV wij bedienen de klant op maat. Wij hebben regelmatig collegiaal overleg. Staan niet alleen open voor de visie van anderen maar proberen daar ook het voordeel voor onze eigen klanten uit te halen.